wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Skórzec

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Referat Organizacyjny
Nazwa skrócona:
Symbol: RO
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy w Skórcu
Siedlecka
SKÓRZEC 08-114
Komórka nadrzędna merytorycznie: Wójt Gminy Skórzec
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Wójt Gminy Skórzec
Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: Codziennie w godzinach pracy Urzędu

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zaDo zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zaDo zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zaDo zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo za

 Informacje dodatkowe:

 

 Kadra kierownicza:

Kierownik Referatu Administracyjnego

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • OGÓLNA
  • PODATKI na 2013r.
  • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
  • Wybory uzupełniające do Rady Gminy Skórzec zarządzone na dzień 23 kwietnia 2023 r.
  • Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
  • Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2023 r.
  • Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2020 r.

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Anna Wiśniewska
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Anna Wiśniewska
Data wytworzenia informacji 2005-01-19
Data udostępnienia informacji 2005-01-19