Do zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zaDo zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zaDo zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zaDo zadań Referatu Administracyjnego należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, prowadzenie spraw osobowych pracowników, spraw społeczno-administracyjnych, w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz
Urzędu;
2)prowadzenie ewidencji korespondencji oraz wysyłanie korespondencji;
3)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu
i udzielonych odpowiedzi;
4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
5)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;
6)prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
7)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
8)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich
kontaktów z Wójtem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników merytorycznych;
9)nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez
Urząd i Radę;
10)prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego
Urzędu;
11)zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały
biurowe i kancelaryjne oraz druki;
12)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
13)prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem
i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy
oraz ubezpieczeniem jej członków;
14)zapewnienie jednostkom OSP odpowiednich warunków działania, urządzeń
przeciwpożarowych, sprzętu, odzieży specjalnej i umundurowania;
15)prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie gminy;
16)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych
pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych;
17)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo za