1. Opieka nad eksponowanymi w BWA wystawami, w szczególności przez dbałość o ich bezpieczeństwo i prawidłowe prezentowanie, w tym oświetlenie, dźwięk.
2. Kompetentna i miła obsługa zwiedzających. Pracownik powinien dążyć do wytworzenia dobrej atmosfery w kontaktach z widzem, zachęcającej do powtórnej wizyty w galerii.
3. Udzielanie wyczerpujących informacji na temat wystaw, eksponowanych dzieł i ich autorów, działalności programowej galerii, najbliższych planów i wydarzeń.
4. Prowadzenie sprzedaży biletów.
5. Prowadzenie sprzedaży wydawnictw, dzieł sztuki i innych towarów przeznaczonych do sprzedaży na stoisku BWA.
6. Prawidłowe i terminowe rozliczanie się z prowadzonej sprzedaży i odprowadzanie uzyskanych wpływów do kasy BWA.
7. Systematyczne prowadzenie rejestru frekwencji (bilety normalne, ulgowe, na warsztaty plastyczne, bezpłatne). Sporządzanie raportów dotyczących frekwencji.
8. Montaż i demontaż wystaw, wszelka pomoc przy pracach wystawienniczych.
9. Konwojowanie wystaw.
10. Pakowanie i rozpakowywanie eksponatów wystawowych, zgodnie z ogólnymi zasadami zabezpieczania mienia kulturalnego.
11. Obsługa wernisaży i pomoc w ich organizowaniu.
12. Pomoc i współpraca przy drobnych remontach, naprawach i pracach porządkowych wykonywanych na terenie BWA.
|